Saturday 26 November 2011

Helg

Idag ar det lordag den 26/11 och jag har precis atit frukost> Bacon och agg. Inte speciellt gott enligt mig, hade helst atit choklad och vitt brod med smor och ost men det gar ju saklart inte.
Kanner mig nedstämd vill kopa en massa godis och bara ata men tanker inte gora det. Jag vill bli frisk, fri fran detta fangelse. Jag har forsokt att bli frisk i 7 ar nu utan att lyckas, kanns valdigt jobbigt att tanka pa men ger upp det gor jag aldrig.

Igar var jag bjuden pa en fest till en kollega pa jobbet men jag sa att jag hade andra planer, kanner mig sa ful och fet sa orkar inte helt enkelt. Idag ar det en grej inne i stan, sa att jag skulle komma men kommer att stanna hemma. Har inga klader som passar och kanner mig ful och acklig

Gaaaaah jag ar sa choklad/kak sugen, hur ska man orka????




No comments:

Post a Comment